• 40 Egyetemi és Nagyvállalati

    ötletverseny

    4 országban!

    MI SZERVEZTÜK A LEGTÖBB HACKATHONT

    AZ ELMÚLT 5 ÉVBEN

    Nagyvállalati ötletversenyEK

    A legnagyobbaknak is

    Intesa SanPaolo (CIB BANK), Ericcson, NKM, Generali Biztosító, Nestlé

    40 ötletverseny

    1000+ tehetség

    500 projekt

    UTÁNPÓTLÁST GENERÁLUNK!

    40 ötletverseny

    4 ország

    10 Egyetem

    TEHETSÉGEKET OKTATUNK!

  • Mi is az a Hackathon?

    Hacking+marathon=Hackathon. Két napos speciális üzleti ötletversenyeink – a diákok időbeosztásának legjobban megfelelő – péntekre és szombatra szervezett eseményekkel. Egyetemenként minimum 50 versenyzőt megmozgató programokkal.

     

    A nemzetközi startup versenyek mintájára először 2013-ban szerveztünk ilyen ötletversenyt, s az azóta lefutott mintegy

    40 rendezvény eredményei a legnagyobb hazai, egyetemi innovációs programmá növelték a Hackathon-in-a-Box sorozatot.

    Hazai tehetségeket nevelünk, oktatunk a legmodernebb nemzetközi módszertanok és tapasztalatok alapján. Az egyetemi képzésük mellett gyakorlati tudással és kiteljesedési lehetőségekkel segítjük őket, hogy sikeres kutatóként, vállalkozózóként, innovátorként is megtalálják a helyüket itthon. A versenyeink folyamán a fiatalok megismerik az innovatív és üzleti gondolkodás alapjait.

    Mentoraink a hazai innovációs ökoszisztéma egyedi lehetőségeit ismerve és figyelembe véve mentorálják a versenyzőket. Felkészítik őket arra, hogy ötleteiket csapatban dolgozzák ki, megértsék az üzleti gondolkodás alapjait, és a közös munka során, üzletileg is értékes projekteket hozzanak létre, majd azokat a verseny végén szakemberek előtt prezentálják. Így a csapatok belekóstolhatnak a folyamatokba, az üzleti ötlet „kipattanásától”, kivitelezésétől és a befektetők megnyeréséig tartó hangulatába.

    A rendezvénysorozat új ötleteket hoz felszínre, megmutatja a résztvevők igazi erősségeit, közösséget épít, és demonstrálja az egyetem és a hallgatók kreativitását. A versenysorozatban, válogatott, kiváló innovációs szakemberek segítik az egyetemistákat. A zsűriben a legjobb hazai vállalkozások képviselői, egyetemi oktatók és Iparági befektetők kapnak helyet.

    Versenyeink, az egyetemek és a hazai innovációs közösség találkozási pontjaként folyamatosan szállítják a sikereket, a médián keresztül példaképeket teremtve segítik azt, hogy Magyarországról továbbra is a kreativitás és az innováció jusson eszébe mindenkinek világszerte.

     

    A Nemzetgazdasági Minisztérium a Hackathon-in-a-Box: a Kreatív ötletgyár munkáját 2018-ban a Díj az Európai Vállalkozások Ösztönzéséért különdíjával ismerte el.

  • Országos egyetemi és startup workshopok és ötletversenyek a fenntartható technológiák terjedéséért

    A környezettudatosság, megújuló energia, crypto valuta rendszerek, fintech-, biotech eszközök felhasználása világszerte fókuszba került. Hatalmas lendületet hozhat a témának azon startupok bekapcsolódása, amelyek valós problémákra keresnek hatékony megoldásokat. Az ötletgazdák azonban számos esetben nem jutnak el az ötleteik megvalósításáig és mivel nem rendelkezünk egy olyan tehetségtérképpel, amelyen megtalálhatnánk a téma iránt érdeklődő fiatalokat, így természetesen elérni is igen nehéz őket. A Hackathon-in-a-Box egyetemi ötletverseny sorozat szervezői azon dolgoznak évek óta Magyarországon és a határon túli magyar területeken, hogy a megszülető ötletekből, minél több megvalósuljon, az ötletgazdák megtalálják ötleteikhez a megfelelő társakat, partnereket, befektetőt.

    Az általános ötletversenyek mellett egyre több megkeresés érkezik speciális, célzott tematikájú versenyek lebonyolítására. Rendeztünk már IoT hackathont, nemrégiben hatalmas sikert aratott a CIB (Intesa Sanpaolo) megbízásából szervezett Novathon, amely tematikáját tekintve speciálisan a banki szolgáltatások megújítását célozta, foodtech hackathont és demo day eseményt a Nestlé megbízásából, és energetika és közmű szolgáltatási hackathont az NKM Nemzeti közmű Zrt jóvoltából .

    Ez utóbbi rendezvényeken több száz fiatal szakembert szólított meg, akik közül végül 110 versenyezhetett 21 ötlettel a rendezvényen. Az események sikerességét mutatja, hogy például az olasz bank vezetői a rendezvényt kísérletnek szánták, de annyira jól sikerült, hogy további kettőt rendeznek a régióban, amely győzteseit később egy technológiai inkubátor keretében kívánják támogatni.

    A speciális ötletversenyek egyre fontosabbak a különböző technológiai fókuszú nagyvállalatok innovációs utánpótlása szempontjából, az IBM, a Microsoft, a Google és az Amazon szinte minden ilyen versenyt támogat világszerte. A környezettudatos technológiák azonban eddig nem kaptak ilyen kiemelt figyelmet hazánkban, annak ellenére, hogy egyre fontosabb lenne a fiatalok ilyen irányú érdeklődésének elmélyítése, az új, diszruptív technológiák megjelenése ezen a területen is.

    A Hackathon-in-a-Box kiváló és közvetlen lehetőséget kínál emellett arra is, hogy segítségével megteremtsük a magyar startup cégek utánpótlását, kiépítsük a közvetlen kapcsolatokat a hazai nagyvállalatok innovációs csapatával, közvetve pedig, hogy sikeres vállalkozóként, munkaadóként itthon tartsuk, vagy akár haza is hozzuk a fiatal értelmiségieket

  • EDDIGI Partnerek és támogatók

    Nestlé Hack Your Company Demo Day & Hackathon

    Generali belső Ötletverseny

    Novathon Fintech Hackathon

  • Sikertörténeteink

    Amióta a rendezvénysorozatunk útjára indult, számtalan egyetemi tehetséget fedeztünk fel, több sikertörténetet támogatva a vállalkozói ökoszisztéma fejlesztésével. Sikertörténeteink között működő vállalkozások, nemzetközi innovációs verseny-győztesek, valamint kockázati tőkebefektetők által felfedezett cégek vannak. A célunk, hogy feltérképezzük a Kárpát-medence tehetségeit, fejlesszük a vállalkozói kedvet, a hazai innovációs ökoszisztémát.

    A győzteseink iránt rendszeresen szakmai befektetők jelentkeznek, illetve akadnak már működő vállalkozások is közöttük, mint a ZMenü, amely az ételrendelést forradalmasítja.

     

    A legelső Hackathon-in-a-Box győztes egy héttel a rendezvényünk után azonnal megnyerte a Climate KIC nemzetközi versenyét azzal, hogy lehetővé teszi, hogy egy zuhanyozás a jövőben 5 liter vízfogyasztással is elvégezhető legyen. A takarékos zuhanyozó megoldás fejlesztői ma Birminghamban dolgoznak Climate KIC ösztöndíjjal és több nemzetközi innovációs fesztiválra meghívták őket a jelenleg már prototípus formában működő megoldásukkal. Nemrégiben a Brit miniszterelnök előtt prezentálhatták a megoldásukat a Pitch 10 versenyen. Jelenleg Kickstarter kampányra készülnek.

    Szintén az egyik első versenyünkről indult a Microsoft Imagine Cup győztese a TEP, egy sport témájú mobil alkalmazás, amely Seattle-ben a döntőben kategóriájában első és összetettben második lett. A TEP amerikai piacra lépésig jutott. A Singularity University döntőjébe a Palánta nevű gyermekeknek tervezett korai fejlesztő tablet alkalmazás jutott be, míg a Startup Sauna döntőjében, a Rate my Speech nyert finnországi inkubációt. A Nemzeti Innovációs TechShown döntőjébe 3 projektünk jutott, a Rate my Speech itt egy Silicon Valley túrát nyert. A csapatok egyike a Miutcánk.hu, a Lenovo Motivátor Nagydíjon lett első helyezett, azóta vállalkozásként működik.

    A tusnádfürdői csapatok közül a Colibrilabs drónkészítő csapata kiállított a magyar Innotrends-en és a bécsi Pioneers Festivalon is, valamint a tavalyi évben sikerült a Guinness rekordot is megdönteniük a saját készítésű drónjuk repülési idejével. A kolozsvári mentoráltunk, a Wipe nyerte a legnagyobb romániai startupverseny – a How to Web – innovációs díját, egy vakoknak tervezett okos szemüveggel. A Shoptsie az internetes áruházak létrehozására szolgáló platformukkal a prágai StartupYard accelerator versenyén nyertek 3 hónapos mentorálást. Ma több száz internetes áruház motorját adják nemzetközi szinten működve.

    A Kwindoo – Vitorlás szél és időjárásfigyelő rendszer. Befektetést kapott a Central Fund seed alapjától. Az ATMOSPlay 2015-ben hazai befektetést kapott, majd 2016-ban a Pioneers Ventures 120.000 euróval újabb befektetési kört indított a csapattal.

     

  • Szakmai partnerek

    Eddigi mentorok, szervezők, segítők

    Turcsán Tamás

    Szervező, mentor

    The Connect East Incubator, Smartup Communication, Startupper.hu

    Müller Tamás

    Szervező, mentor

    Women Startup Competition, BudapestLaunchpad

    Fekete Nóra

    Szervező

    Schleer Zsuzsi

    Szervező

    Borbély Viktor

    mentor

    Andrássy Zoltán

    mentor

    Heatventors

    Danyi Pál

    mentor
    Corvinus Egyetem

    Debreczeni Barnabás

    mentor

    Shirai

    Farkas Rita

    mentor

    HeatVentors

    Erki Szabolcs

    mentor

    Hard Code

    Lőwy András

    Südy István

    mentor

    Sparklab

    Domán Dániel

    mentor

    Viddl.hu

    Sziller Olivér

    mentor

    Myconcept

    Dr Vecsenyi János

    mentor

    Corvinus Egyetem

    Illés Gábor

    mentor

    Balasys

  • Javasolt program felépítés

    Az alábbiakban javasolunk egy általános esemény tematikát, amelyet sok esetben a partnerek igényeinek megfelelően tovább formálunk alakítunk, pontosítunk a legjobb eredmények elérésének érdekében.

    ELSŐ NAP

    12:30-13:00

    Megérkezés

    Regisztráció, helyfoglalás

    13:00-14:00

    Bevezető

    Bemutatkozás, általános menetrend és szabályok ismertetése

    14:00-15:30

    Ötletek prezentációja

    15:30-05:45

    Ötletek kiválasztása

    Közönségszavazás

    15:45-16:15

    Csapatok felépítése

    16:15-17:45

    Ötlet-üzlet megfogalmazása

    18:00-22:00

    Csapatépítő

    NAP 2.

    10:00-10:20

    Reggeli megbeszélés, kérdések és válaszok

    10:20-12:00

    Csoportmunka mentorok segítségével

    Bemutatkozás, általános menetrend és szabályok ismertetése

    12:00-13:00

    Prezentációs tréning

    13:00-14:00

    Ebéd & networking

    14:00-16:00

    Pitch tréning csapatonként 1-1 embernek

    14:00-16:00

    Csoportmunka

    16:30-18:00

    Zsűrizés és eredmény hirdetés

  • Gyakran feltett kérdések

    Be kell fejezni a megoldást?

    Nem, nem kell teljesen befejezni, de csupán az ötlet ismertetése nem elég. Legalább azt a fázist le kell zárni, amelyben az üzleti tervezés minden aspektusából bemutatod az ötletedet. Az igényelt fázisra leginkább megfelelő kifejezés “A kulcsfontosságú funkcionalitás működő prototípusa”.

    Előre tudunk megoldást készíteni?

    Egy kiindulási állapotot előre elkészíthetsz, de rengeteg olyan paraméter, szabályozás és instrukció lehet, amit még érdemes figyelembe venned. Az MKM Hackathonon komoly fejlődést érhetsz el az ötleted megvalósításában, ha felhasználod a mentorok és előadók tudását és tanácsaikat.

    A regisztráció után azt a visszajelzést kapom, hogy “várakozó listán” vagyok. Ez mit jelent?

    A regisztrált részvevők száma eléri az eseményre tervezett maximális versenyzői létszámot (180), de ne add fel, mert ez még nem jelenti azt, hogy nem jöhetsz a versenyre. Előfordulhat, hogy valaki lemondja vagy törli a regisztrációját, ebben az esetben a várólista első helyén szereplő regisztráltat hívjuk meg helyette.

    Hány tagból áll egy csapat?

    3-5 fő.

    A regisztráció során a weboldalon nem tudok csapatot alkotni. Miért?

    A regisztrációs folyamat a weboldalon személyes, így minden résztvevőnek külön kell regisztrálnia magát.

    Lehet nevezni csapatot?

    Természetesen, de regisztrálni személyesen kell. A versenyen természetesen a csapatoddal közösen dolgozhatsz.

    Mi van, ha nincs csapatom, még mindig részt vehetek?

    Természetesen részt vehetsz. A szervezők segíteni fognak abban, hogy a verseny elején csapatot hozz létre vagy csatlakozz egy másikhoz.

    Ki lesz a mentorunk?

    A csapatoknak nincs külön mentoruk, így mindegyik mentor, tanácsát, tapasztalatát, segítségét igénybe veheted.

    Ki lesz a mentorunk?

    Természetesen, de regisztrálni személyesen kell. A versenyen természetesen a csapatoddal közösen dolgozhatsz.

  • És a nyeremény?

    Minden résztvevőnk nyer. Nemcsak egy új technikát sajátíthattok majd el, de ajándékkal is szeretnénk emlékezetessé tenni számotokra a napot. De ezen túl a nyertes csapat mindig kap valamilyen erőforrást egyrészt ötletének részletes kidolgozásához, majd, amennyiben a részletes üzleti terv is elnyeri a zsűri támogatását, akkor a megvalósításhoz is. Ennek részleteiről mindig az aktuális versenyünk jelentkező oldalán tájékoztatunk.
     
     
    Mi szóltunk, hogy ilyen még nem volt! Ötletelj, és gyere!

  • Híreink

    Nézd meg miket publikáltunk a közösségi médiában

  • Kapcsolat

    Bármi kérdés, kérés, óhaj, sóhaj esetén várjuk az üzeneted.

    By continuing, you agree to our Terms & Conditions and Privacy Policy.
    Elküld
    ×
    Felhasználási Feltételek
    A Hackathon-in-a-box egy ingyenes üzleti játék, amely bárki által használható, aki hackathon.hu vagy az ott feltüntetett eseményregisztrációs felületen ( eventbrite, meetup.com, stb. ) regisztrál és elfogadja a Felhasználási Feltételeket. A játék részletes leírása az adott esemény beharangozó oldalán található.Ön, mint Felhasználó, a fenti bármely honlapon történő regisztrációval elfogadja a Felhasználási Feltételek rendelkezéseit. A regisztrációt követően jelen Felhasználási Feltételek mindenkori változata irányadó a Felhasználó és a Szolgáltató közötti jogviszonyra függetlenül attól, hogy a Felhasználó épp mely Hackathon-in-a-Box honlapon használja a játékot.A Szolgáltatások igénybevétele előtt nyomtassa ki vagy mentse el a Felhasználási Feltételek egy példányát saját felhasználásra.
    1. Szolgáltató adatai
    SmartUp Communications Kft.
    Székhely: 4450 Tiszalök, Fövény u. 7.
    Adószám:12434893-2-15Cégjegyzékszám: 15-09-080104
    E-mail: hello@hackathon.hu 
    
    
    2. Szolgáltatás leírása
    A Hackathon-in-a-Box díjmentesen használható üzleti worshop és verseny. Bizonyos Extra szolgáltatások azonban díjfizetés ellenében vehetők igénybe. Az elérhető Extra szolgáltatásokról, illetve a fizetési lehetőségekről a Hackathon-in-a-Box weboldalon olvashat bővebben.
    
    A versenyben való részvételhez szükséges követelmények:
    
    - Elektronikus levelezési cím (e-mail cím); telefonszám, Név. 
    
    A Hackathon-in-a-Box szabályainak megszegése egyes esetekben a szolgáltatásból való kizárást eredményezheti.
    
    3. Regisztráció
    A Szolgáltatás igénybe vételére, a versenyben való részvételre csak nagykorú, cselekvőképességet érintő gondnokság alatt nem álló személyek jogosultak; korlátozottan cselekvőképes személyek kizárólag 
    a törvényességi felügyeletet gyakorló szülő, gyám vagy más személy hozzájárulásával jogosult regisztrációra. A regisztrációval Felhasználó kijelenti, hogy teljes cselekvőképességgel rendelkezik, illetve hogy 
    a szükséges hozzájárulással bír.
    
    Regisztrálása
    A játékba bekapcsolódás feltétele a sikeres regisztráció.
    
    A sikeres regisztrációt követően a Felhasználó által megadott e-mail címre a Szolgáltató 24 órán belül egy regisztráció-aktivációs levelet küld. Az e-mail tartalmaz egy aktivációs linket, amelyre ráklikkelve, vagy azt egy böngésző ablakba átmásolva megtörténik az aktiválás. A Felhasználó az aktiválás után 24 órán belül e-mailben megkapja a belépéshez szükséges belépési nevet és jelszót. A regisztrációval létrehozott részvételi regisztráció csak a sikeres aktiválás után jelenik meg a rendszerben.
    
    A jelszó titokban tartása a Felhasználó kötelessége; az ennek elmulasztásából eredő károkért vagy más joghátrányért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. Egyedül a Felhasználó tartozik felelősséggel a Szolgáltató vagy harmadik személyek felé azokért a tevékenységekért, amelyek a hozzáférésén keresztül történnek. Amennyiben tudomására jut, hogy a hozzáférését valaki megszerezte, a Felhasználó köteles haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót.
    
    A regisztrációt követően a Szolgáltató fenntartja a jogot azoknak a regisztrációknak a törlésére, amelyek nem megfelelőek: nem engedélyezett karaktersorozatból álló nevek, obszcén szavakat tartalmazó regisztrációk, stb. Azonnali törlésre kerülnek a html elemekkel (tag-ekkel) ellátott részvételi regisztrációnevek is (például: href, img src).
    
    
    Regisztráció módosítása és törlése
    A regisztrált adatok módosítására a weboldalon keresztül van lehetőség.
    
    A Szolgáltató indokolt esetben bármikor jogosult a regisztrációt azonnali hatállyal törölni, különösen az alábbi esetekben:
    
    Hibásan kitöltött regisztráció után Szolgáltatóhoz visszakerült regisztrációs levelek alapján; ennek fő oka elsősorban a rosszul megadott email cím.
    A rendszer automatikusan törli azokat a regisztrációkat, melyek sikeresek voltak ugyan, de az aktiválásuk nem történt meg 30 napon belül.
    
    A nem megfelelően kitöltött regisztrációs adatokat Szolgáltató szúrópróbaszerűen ellenőrzi, és a szabályoknak nem megfelelő regisztrációk is törlésre kerülnek.
    
    Törölt részvételi regisztráció visszaállítására a Supporton keresztül van lehetőség.
    
    A Felhasználó bármikor jogosult törölni a regisztrációját a szolgáltatásból.
    
    4. Fizetési lehetőségek és feltételek
    A Hackathon-in-a-Box díjmentesen használható: teljeskörű és korlátozásmentes workshop élményt és fejlődési lehetőséget biztosít díjfizetés szükségessége nélkül.
    
    A Szolgáltató azonban bizonyos Extra szolgáltatásokat díjfizetés ellenében tesz elérhetővé; ezek igénybe vételével a Felhasználó behozhatja lemaradását, illetve bizonyos mértékű előnyre tesz szert játékostársaival szemben.
    
    A Szolgáltató folyamatosan fejleszti a versenyt; ennek keretében újabb Extra szolgáltatásokat, illetve fizetési módokat vezet be. Az elérhető Extra szolgáltatásokról, illetve a fizetési lehetőségekről a Hackathon-in-a-Box weboldal teljeskörű és folyamatosan frissített tájékoztatást nyújt.
    
    A fizetés érdekében a Szolgáltató minden esetben (fizetési módnál) egy tranzakció-azonosítót bocsát a Felhasználó rendelkezésére. A Felhasználó köteles a fizetési tranzakciónál feltüntetni ezt a tranzakció-azonosítót; ennek elmulasztásából eredő kárért a Szolgáltató nem felel.
    
    A Felhasználó elfogadja, hogy a Szolgáltató a befizetésekről elektronikus számlát állít ki, amelyet a Szolgáltató a Felhasználó által megadott kapcsolattartási e-mail címre csatolmányként küld meg. SMS-sel történő fizetés esetén a befizetett összeg a hírközlési szolgáltató által kiállított számlán jelenik meg.
    
    5. Adatkezelés
    A regisztráció során az alábbi adatok megadása kötelező:
    
    e-mail cím, név
    
    A Felhasználó kijelenti, hogy minden, a regisztráció során általa megadott információ pontos, valós és időszerű.
    
    A Felhasználó továbbá további adatokat határoz meg a regisztráció során: Ötlet neve, felhasználónév, jelszó. A versenyben való részvétel további olyan személyes adatokat generál, amelyeket Szolgáltató tárol.
    
    A Szolgáltató az adatkezelés során a Magyar Köztársaság hatályos adatvédelmi jogszabályainak (így különösen a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezéseinek) megfelelően jár el. Szolgáltató adatkezelése 
    az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényen, valamint a Felhasználó önkéntes hozzájárulásán alapulnak. Szolgáltató a megadott, valamint a keletkező adatokat szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából, valamint egyéb célokra kezelheti.
    
    A Felhasználó a hozzájárulását a regisztrációval, valamint a szolgáltatás (verseny) igénybe vételével adja meg.
    
    A Szolgáltató szerverein automatikusan regisztrálja a Felhasználó IP címét, valamint az általa használt operációs rendszer és böngészőprogram típusát. Szolgáltató az adatokat a szolgáltatások esetleges hibáinak kijavítása, minőségük javítása, a honlap fejlesztése, továbbá statisztikai célok érdekében összesített és feldolgozott formában kezeli. A naplózott 
    és a Felhasználó által megadott adatokat a Szolgáltató semmilyen esetben és formában nem kapcsolja össze.
    
    A Szolgáltató a kezelt, a Felhasználóra vonatkozó adatokat (név, életkor, leggyakrabban használt internet elérési hely) bizalmasan kezeli.
    A rendszer az adatokat a regisztrációtól a regisztrált Ötlet törléséig kezeli.
    
    A szolgáltatás működéséről a Szolgáltató statisztikát készíthet, amelyhez 
    a Felhasználók által megadott adatokat is – anonimizáltan – felhasznál. 
    A statisztikát a Szolgáltató jogosult tájékoztatás céljából nyilvánosságra hozni. A Szolgáltató más célra csak a Felhasználó előzetes hozzájárulásával kezelhet személyes adatot.
    
    Szolgáltató jogosult a Felhasználó adatait (ideértve az e-mail címét) harmadik személyek részére átadni, különösen a szolgáltatás (játék) üzemeltetésének átadása, a játék átruházása érdekében, a játék továbbfejlesztése, üzemeltetése, biztonsági problémák elhárítása, 
    a Szolgáltató vagy bármely felhasználó jogainak érvényesítése, illetve promóciós célokból. Felhasználó a regisztrációval hozzájárul az ilyen adattovábbításokhoz.
    
    A regisztrációval a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató tájékoztató leveleket küldjön szolgáltatásairól. A levél küldését a kiküldött levélben megadott módon lehet letiltani.
    
    Egyes szolgáltatások egyedi azonosítót, „cookie”-t helyeznek el 
    a Felhasználó számítógépén. A cookie-k kizárólag a Felhasználók autentikálásának (azonosításának, hitelesítésének) megkönnyítését szolgálják, azokat a Szolgáltató más célra nem használja fel. A cookie-fogadást a Felhasználó letilthatja, ez a szolgáltatások igénybevételének nem akadálya.
    
    A Felhasználók fizikai elérésére alkalmas adatokat Szolgáltató kizárólag akkor gyűjt, ha az adott szolgáltatás jellege ezt nélkülözhetetlenné teszi. Az adatokat kizárólag a Felhasználó által előzetesen jóváhagyott célra veszi igénybe, azokat - a törvényben előírt kivételektől eltekintve - harmadik fél részére semmilyen körülmények között nem adja át.
    
    6. Nyilvános kommunikációs lehetőségek
    A szolgáltatások részét képező nyilvános kommunikációs csatornákat (pl.: fórumok, chat, üzenetszolgáltatás) a Felhasználó saját felelősségére veszi igénybe. 
    A Felhasználó hozzájárul, hogy a Szolgáltató korlátozás nélkül idézze, illetve sokszorosítsa hozzászólásait. A Szolgáltató a sértő, jogellenes, mások személyiségi jogába ütköző, tisztességtelen, fenyegető, rágalmazó, becsületsértő, obszcén vagy bármilyen szempontból kifogásolható tartalmat vagy reklámot tartalmazó hozzászólásokat törölheti.
    
    7. Felelősségi szabályok
    A Szolgáltató kizár minden felelősséget a weblap használói által tanúsított magatartásért. A Szolgáltató nem ellenőrzi a Felhasználók által elhelyezett szövegeket. A Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, a Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
    
    A Szolgáltató nem felel a felhasználói jelszavak illetéktelen használatából eredő károkért.
    
    A Szolgáltató a játékot és a honlapot annak adott állapotában („as is”) bocsátja Felhasználó rendelkezésére. Felhasználó tudomásul veszi, hogy
    
    a Szolgáltató nem vállal felelősséget a honlap látogatásakor, a versenyben való részvétel során közvetlenül, közvetetten, véletlenszerűen felmerülő működési hibákért vagy hiányosságokért;
    a szolgáltatás folyamatos (kiesésmentes) rendelkezésre állása nem garantált;
    a Szolgáltató nem garantálja, hogy a játék teljeskörűen megfelel a Felhasználó igényeinek, illetve hogy az ezzel kapcsolatos esetleges észrevételeit, kéréseit teljesíteni fogja; illetve
    a Szolgáltató nem garantálja, hogy a Szolgáltatás részeként a Felhasználó rendelkezésére bocsátott Szoftver működése során keletkező hibák kijavításra kerülnek.
    
    
    A szolgáltatás számos olyan kapcsolódási pontot (linket) tartalmaz, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és működéséért, szolgáltatásaiért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
    
    Az Internet globális jellege miatt a Felhasználó elfogadja, hogy 
    a szolgáltatás használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a szolgáltatás használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a Felhasználót terheli a felelősség.
    
    A jelen Felhasználási Feltételek egyik rendelkezése sem zárja ki 
    a Szolgáltató felelősségét az olyan károkért, amely okozásáért az irányadó jog szerint a felelősség nem zárható ki, illetve nem korlátozható.
    
    8. Felhasználási Feltételek egyoldalú módosítása, a szolgáltatás szüneteltetése és megszüntetése
    A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Felhasználási Feltételeket 
    a felhasználók előzetes (a weboldalon rövid felhívás útján történő) értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. Ön a módosítás hatálybalépését követően a szolgáltatás első igénybevételével elfogadja a módosított Felhasználási Feltételeket.
    
    A Szolgáltató folyamatosan fejleszt és újít annak érdekében, hogy 
    a Felhasználóknak a legjobbat nyújtsa. A Felhasználó elfogadja, hogy 
    a Szolgáltató időről időre előzetes értesítés nélkül megváltoztathatja 
    a játék működését és jellemzőit. 
    
    A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a verseny mindenkor aktuális változatán jogosult résztvenni.
    
    A Szolgáltató – a szolgáltatás ingyenességére is tekintettel – előzetes értesítés nélkül bármikor jogosult felfüggeszteni vagy megszüntetni 
    a szolgáltatás (vagy annak bármely eleme, bármely Felhasználónak nyújtott egyedi szolgáltatás) nyújtását, ideértve akár folyamatban lévő forduló közben történő felfüggesztést vagy megszüntetést is. A Felhasználó ebből fakadóan semmilyen (díjvisszatérítési vagy egyéb) igényt nem támaszthat.
    
    A Felhasználó köteles haladéktalanul értesíteni Szolgáltatót, ha a játék, illetve a honlap működésében rendellenességet, hibás működést tapasztal.
    
    A Felhasználó a regisztrációval elfogadja, hogy Szolgáltató bármikor jogosult a szolgáltatás más szolgáltatóra való átruházására, anélkül, hogy ehhez a Felhasználótól külön kifejezett hozzájárulás lenne szükséges. Ilyen esetben a Felhasználót az új szolgáltató értesíti a jelen Felhasználási Feltételek alapján létrejött szerződésben bekövetkezett alanyváltozásról.
    
    9. Szerzői jogok
    A Hackathon-in-a-Box honlapon található szoftverművek, szövegek, képek, grafikák, animációk és hang fájlok, valamint környezetük szerzői jogi védelmet élveznek. Kivételt képeznek azon képek, amelyeket a Szolgáltató „Copyright free”-ként tüntet fel.
    
    A Felhasználó a Felhasználási Feltételekben meghatározott eseteken túl semmilyen módon nem szerez jogot ezek felhasználására (így különösen 
    a Szolgáltatások reprodukálására, sokszorosítására, másolására, forgalomba hozatalára, illetve eladására). 
    
    A Felhasználó nem fejtheti vissza vagy szedheti szét, illetve más módon nem próbálhatja megszerezni a verseny forráskódját vagy annak bármely részét, a versenyben való részvételen túl nem tanulmányozhatja a használt rendszert vagy szoftvert, nem hozhat létre belőle származékos művet, és nem is adhat erre másnak engedélyt.
    
    10. Az igénybevétel egyéb feltételei
    A Felhasználó nem használhat bármely olyan tevékenységet, amely átalakítja vagy megváltoztatja a Hackathon-in-a-Box verseny és rendezvény működését. A Felhasználó nem használhat továbbá bármely olyan programot (botot, scriptet), amely automatizálja a rendezvény, vagy a regisztráció egyes lépéseit, folyamatait.
    
    A regisztrációval létrejött megállapodás magyar nyelvű, nem minősül írásba foglaltnak, azt a Szolgáltató nem iktatja. Felhasználó tudomásul veszi, hogy amennyiben a Szolgáltató a Felhasználási Feltételek magyar nyelvű változatát lefordíttatta az Ön nyelvére, azt csak a felhasználók kényelme érdekében tette, és ebben az esetben is a magyar nyelvű változat az irányadó a Felhasználó és a Szolgáltató közötti jogviszonyra. Amennyiben a magyar nyelvű Felhasználási Feltételek és annak bármilyen nyelvű változata között ellentmondás van, a magyar nyelvű változat 
    az irányadó.
    
    A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatás felületén reklámokat és promóciókat jelenítsen meg. A reklámozás módszerét, módját, illetve terjedelmét a Szolgáltató saját belátása szerint határozza meg. 
    A regisztrációval továbbá Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató Felhasználó részére ingyenes reklámcélú leveleket küldjön; ezt Felhasználó a játékon belül letilthatja.
    
    A regisztrációval létrejött szerződésre – a Felhasználási Feltételekben nem rendezett kérdésekben – a magyar jog irányadó.
    
    A szolgáltatásból eredő és békés úton nem rendezhető jogviták rendezésére Felek kikötik hatáskörtől függően a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességét.
    ×
    Versenyszabályzat / Részvételi feltételek, Adatvédelmi szabályzat
    A Hackathon-in-a-Box eseményekhez kapcsolódó adatfeldolgozásra vonatkozó tájékoztatás
    Az adatokat a jelentkezők önkéntesen adják meg. A jelentkező által megadott személyes adatokat (ideértve a regisztrációs lapon feltüntetett adatokat és a jelentkezőről a Hackathon-in-a-box események alatt készített fényképeket és videókat is) 5 éves időtartamig a Szervezők Hackathon szervezése és hirdetése céljából használhatják fel, és azokat kizárólag a Szervezők Hackathonnal és/vagy az ezzel kapcsolatos rendezvénnyekkel ( pl. sajtóesemény) kapcsolatban, mindennemű területi és időbeli korlátozás nélkül hozzuk nyilvánosságra (pl. a jelentkező nevének és a jelentkezőről készített fénykép- és videófelvételeknek a Weboldalon, a Szervezők (www.hackathon.hu)  weboldalán vagy a Rendezvényt leíró vagy hirdető anyagokban, kiadványokban és magazinokban).
    
    A jelentkezők adatait a Szervező(k) átadhatja a Hackathon szervezésében segítő harmadik felek részére. 
    
    A jelentkezők bármikor tájékoztatást kérhetnek a Szervezőtől a feldolgozott személyes adataikra vonatkozóan, és kérhetik az adatok helyesbítését, zárolását vagy törlését. Ezenkívül a jelentkezők tiltakozhatnak a személyes adataiknak a Szervező általi kezelése ellen, illetve a SmartUp Communications Kft. (Székhely: 4450 Tiszalök, Fövény u. 7.)-nek küldött e-mail útján egyébként visszavonhatják az adatfeldolgozáshoz adott hozzájárulásukat. A Szervező azonban – a jelentkezők zárolásra vagy törlésre vonatkozó kérelme, tiltakozása vagy hozzájárulásuk visszavonása ellenére is – kezelheti minden jelentkező személyes adatait, ha ahhoz jogos érdeke fűződik.
    A jelentkezők személyes adatokhoz fűződő jogainak a Szervező általi megsértése esetén a jelentkezők az illetékes bíróságokhoz, illetve az adatvédelmi hatósághoz (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) fordulhatnak.
    
    Nyilatkozat
    Az Eventbrite regisztrációs felületen teljes körűen kitöltött jelentkezési lap elküldésével egyidejűleg:
    A jelentkező kijelenti, hogy az adatkezelés az önkéntes hozzájárulásán alapul, és a fenti tájékoztatás keretében még az adatkezelés megkezdése előtt világos és részletes tájékoztatást kapott személyes adatai kezeléséről. A tájékoztatást teljes mértékben megértette, és kifejezetten elfogadja;
    hozzájárulását adja személyes adatai (ideértve azonosító adatait, illetve a róla a Szervező és/vagy a Rendezvény során készült fényképeket és videókat) Szervező általi kezeléséhez, 5 éves időtartamra, a Hackathon szervezése/népszerűsítése céljából, valamint személyes adatai nyilvánosságra hozatalához területi és időbeli korlátozás nélkül, kizárólagosan a Szervező Hackathon és/vagy a Rendezvény kapcsán (pl. a neve és a róla készült fénykép- és videófelvételeknek a Weboldalon, a Szervező weboldalán vagy a Szervező Hackathon-et és/vagy a Rendezvényt bemutató vagy népszerűsítő anyagokban, kiadványokban és magazinokban történő közzétételével összefüggésben), valamint személyes adatainak a Szervező-t a Hackathon szervezése során segítő harmadik felek részére történő továbbításához.
    Nyilatkozat
    A jelentkező kijelenti és nyilatkozik, hogy:
    Nem a Szervező, vagy Szervező partnerének alkalmazottja vagy vezetőségi vagy felügyelőbizottsági tagja, és kötelezettséget vállal arra, hogy megtérítse a Szervező minden olyan kárát, amely az általa tett valótlan, pontatlan, hiányos vagy félrevezető nyilatkozatokból ered.
    Megfelel bármely és minden a Szervező Hackathon Szabályzatában meghatározott részvételi kritériumnak.
    A regisztrációs időszakban megadott személyes és szakmai adatai valósak, naprakészek és pontosak.
    Feltétel nélkül elfogad minden, a Szervező által saját belátása szerint meghozott, a Szervező Hackathon-ra vonatkozó döntést.
    
    Hackathon SZABÁLYZAT
    Bevezetés, a verseny céljai
    A “Szervező”, üzleti lehetőség fejlesztési versenyt szervez az ügyfelek igényeire reagáló, szakipari és/vagy környezeti kihívásokra reagáló szolgáltatásokhoz (a „Hackathon” vagy a „Verseny”), 1.5 napos maraton formájában (a „Rendezvény”).
    A jelen szabályzat („Szabályzat”) értelmében a Szervező a továbbiakban úgyis mint a „Szervező”. 
    
    Webes tervezőkből, fejlesztőkből, marketing szakértőkből és főiskolai/egyetemi hallgatókból és vállalkozókból álló csapatok jelentkezését várjuk rendezvényünkre, ahol alkalmazások, ötletek koncepcióinak, prototípusainak vagy interaktív modelljeinek megalkotásában, tervezésében és felépítésében vehetnek részt. 
    
    A Hackathon fő célja az innovációs kultúra támogatása, azáltal, hogy lehetőséget kínál (az alábbiakban meghatározott) Résztvevőknek tudásuk megosztására.
    
    A Szervező Hackathon időpontja és helye
    Az aktuális versenyek, mindig a versenyfelhívási lapon szereplő kezdési időben és helyszínen kerülnek megrendezésre. 
    Bármilyen technikai, szervezési vagy bármely más természetű akadály esetén a Szervező fenntartja a jogot a helyszín, az időpontok és/vagy a Verseny időpontjának megváltoztatására. Erről a Szervező valamennyi érintettet kellő időben értesíti az erre a célra létrehozott weboldalon: www.hackathon.hu 
     (a „Weboldal”). 
    A Verseny pontos programját a Weboldalon közöljük, illetve az a Verseny helyszínén is megtekinthető lesz.
    
    Részvételre jogosultak, regisztráció, belépés és részvétel
    A Szervező Hackathon nyilvános rendezvény, amin mindenki részt vehet, akit érdekel az innováció és a technológia, és aki szívesen hozna olyan ötletet vagy érdekes projektet, amely fejlesztésre alkalmas az alábbi rendelkezések szerint.
    
    A Szervező Hackathon rendezvényen történő részvétel ingyenes, az alábbi feltételekkel összhangban.
    A Szervező Hackathon rendezvényen történő részvételre minden olyan 18. évét betöltött, az Európai Unió területén lakóhellyel rendelkező, élő és magyarul és/vagy angolul folyékonyan beszélő személy jogosult, aki a versenyen való részvétel szándékával regisztrálta magát a Weboldalon, és a jelen Szabályzatot elfogadta.
    
    A regisztrációt követően minden kiválasztott jelentkező a regisztráció időpontjától számított 10 napon belül e-mailt fog kapni a Szervezőtől a Versenyen történő részvételének jóváhagyásáról („Jóváhagyott jelentkező”). Amennyiben egy Jóváhagyott jelentkező a Verseny időpontját megelőzően visszalép a Szervező Hackathon rendezvénytől, úgy egy másik jelentkező lép a helyébe a Weboldalon történő regisztráció időrendi sorrendjének megfelelően .
    
    A részvételi feltételeknek való megfelelés és a Jóváhagyott jelentkezőnek minősülésen túl, annak érdekében, hogy részt vehessenek a Versenyen, a Jóváhagyott jelentkezőknek fizikailag is meg kell jelenniük a Verseny helyszínén, annak időpontjában (a „Résztvevők”).v
    
    Részvételi szabályok
    A Szervező Hackathon rendezvényen történő részvételhez minden jelentkezőnek a Weboldalon rendelkezésre álló online regisztrációs lap kitöltésével regisztrálnia kell magát a regisztrációs felületen megadott határidőig, amelynek során a jelentkezőnek meg kell adnia minden kötelezően előírt személyes adatot. A regisztrációs időszak változhat, és amennyiben erre sor kerül, a változást a Weboldalon kellő időben közölni fogjuk.
    A Hackathon rendezvényen történő részvétel a résztvevők legalább három, legfeljebb öt jogosult résztvevőből álló csapatmunkáját kívánja meg (a „Csapat”). 
    A regisztrációs szakasz során minden jelentkező jelezheti, hogy a Versenyen kikkel szeretne egy csapatban lenni és milyen témákat dolgozna fel. Azzal együtt, hogy a javasolt témákat minden esetben a Szervező értékeli ki, és saját belátása szerint dönti el, hogy elfogadja-e az azokat.
    A Szervező fenntartja a jogot arra, hogy minden egyéni jelentkezőt csapatba szervezzen.
    A Szervező Hackathon rendezvényre történő regisztráció kötelező feltétele, hogy minden jelentkező elfogadja a jelen Szabályzatot az Eventbrite regisztrációs felületen található, erre szolgáló négyzet bejelölésével, és, a regisztrációt követő jóváhagyása esetén, a Szervezőnek a Weboldalról letöltött, kitöltött és eredeti aláírással ellátott papír alapú regisztrációs lapot a Verseny napján és helyszínén átadja.
    A Hackathon rendezvényre történő regisztráció során minden jelentkezőnek nyilatkoznia kell arról, hogy a regisztrációs szakaszban megadott személyes és szakmai adatai helytállóak, a valóságnak megfelelnek és pontosak, illetve, hogy feltétel nélkül elfogadja a Szervezőnek a Versennyel kapcsolatos, minden – saját hatáskörben hozott – döntését.
    A Szervező a Verseny előtt legalább két héttel felveheti a kapcsolatot a Jóváhagyott jelentkezőkkel.
    Minden Csapatot az adott Csapat tagjai által választott név azonosít. A választott nevek semmilyen módon nem utalhatnak vállalatokra, márkanevekre, védjegyekre stb.-re, illetve nem tartalmazhatnak semmilyen erőszakos, diszkriminatív, trágár és/vagy rágalmazó kifejezést; a jelen Szabályzat értelmében a fenti előírás megsértése az adott Csapatnak a Versenyből történő kizárásával büntethető. A Szervező nem vállal továbbá felelősséget a fenti rendelkezés bármely Csapattag általi megsértéséért, és minden Résztvevő kifejezetten felhatalmazza a Szervezőt arra, hogy a személyes adatait átadja az ily módon megsértett szellemi tulajdonhoz fűződő jogok jogosultjainak, amennyiben a jogosultak azt kérik. A versenybíróság (lásd a lenti 7. pontot) fenntartja a jogot arra, hogy a jelen rendelkezés bármely Csapattag általi megsértését – a kizárólagos hatáskörében eljárva – az adott Csapatnak a Versenyből történő kizárásával büntesse.
    A regisztrációs során adatok hamisítása, illetve hiányos vagy pontatlan adatok megadása automatikusan a teljes Csapat Versenyből történő kizárását vonja maga után, még akkor is, ha az csak egyetlen Csapattagnál fordult elő.
    A Csapatok összetétele a Verseny során nem módosítható, kivéve, ha a Szervező véleménye szerint arra alapos okok szolgálnak.
    Az indokolt távolmaradás esetén kívül minden Résztvevő köteles jelen lenni az Ünnepélyes díjátadón.
    A Csapatok semmilyen, korábban más versenyen már benyújtott prototípust vagy alkalmazás modellt, ügyfelek igényeire reagáló weboldalt, eszközt, informatikai megoldást stb. („MEGOLDÁS”) nem mutathatnak be; minden Résztvevő vállalja továbbá, hogy nem mutat be vagy használ fel a Versenyen semmilyen más MEGOLDÁS-t (akár lajstromba vett, akár nem), amelyre vonatkozóan bármely harmadik fél bármilyen szellemi tulajdonhoz fűződő joggal rendelkezik; a Szervező nem vállal felelősséget a jelen rendelkezésnek bármely Csapattag általi megsértéséért, és minden Résztvevő kifejezetten felhatalmazza a Szervezőt arra, hogy a személyes adatait átadja az ily módon megsértett szellemi tulajdonhoz fűződő jogok jogosultjainak, amennyiben a jogosultak azt kérik. A versenybíróság fenntartja a jogot arra, hogy a jelen rendelkezés bármely Csapattag általi megsértését – a kizárólagos hatáskörében eljárva – az adott Csapatnak a Versenyből történő kizárásával büntesse.
    A jelen Szabályzat elfogadásával és a Szervező Hackathon rendezvényen történő részvétellel minden Csapattag kötelezettséget vállal arra, hogy: (i) a Verseny teljes időtartama során a legnagyobb gondossággal és körültekintéssel használja a Weboldalt és bármely, a Szervező által rendelkezésére bocsátott dokumentumot és felszerelést, (ii) időbeli korlátozás nélkül bizalmasan kezel és nem közöl senkivel semmilyen, a Szervezőtől a Verseny során kapott információt, és teljes körűen betartja a Szervező által az ilyen kapott információk védelmének érdekében adott valamennyi utasítást, (iii) szigorúan betartja a Szervező által előírt biztonsági és magatartási szabályokat és (iv) felelősséget vállal a fentiek megsértéséből eredő, annak következményeképpen felmerülő vagy azzal okozott bármely közvetlen kárért és költségért.
    Minden jelentkező tudomásul veszi, hogy a Versenyen történő részvétele semmilyen alapon vagy jogcímen nem jogosítja ellentételezésre, és/vagy bármilyen költsége megtérítésére. A félreértések elkerülése végett, minden jelentkező kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Díjak (lásd a lenti 8. pontot) (i) nem minősülnek a Versenyen történő részvételéért járó ellenszolgáltatásnak és (ii) azok odaítélése a versenybíróság kizárólagos hatáskörébe tartozik.
    Alkalmazásfejlesztési témák
    A Csapatok a rendezvény során előírt alkalmazásfejlesztési témákról - amennyiben van ilyen -   előzetesen a versenykíírásokban kapnak tájékoztatást. Amennyiben ilyen nincs szabadon választhatnak témát. 
    
    Fejlesztési platformokAz üzleti megoldásokat a következő operációs rendszerekről, amennyiben van ilyen előzetesen a versenykíírásokban kapnak tájékoztatást. Amennyiben ilyen nincs szabadon választhatnak
    
    A Szervező minden Résztvevő számára ingyenes wi-fi hozzáférést biztosít. Minden Résztvevőnek rendelkeznie kell az MEGOLDÁS megtervezéséhez, megalkotásához és fejlesztéséhez szükséges saját számítógéppel/eszközzel/szoftverekkel. A Versenyre hozott és ott használt hardverrel és szoftverrel kapcsolatos szerzői jogok, szellemi tulajdonhoz fűződő jogok és bármely más hasonló jogok tiszteletben tartásáért kizárólag a Résztvevők tartoznak felelősséggel. A Szervező az MEGOLDÁS megtervezéséhez, megalkotásához és kidolgozásához „játszótéri” gyakorlókörnyezethez (ideértve a felhasználható adatokat is) biztosíthat hozzáférést a Résztvevők számára, és lehetővé teheti számukra annak használatát.
    Versenybíróság – összetétel és kiértékelési eljárásA Csapatok által a Verseny során fejlesztett MEGOLDÁS-okat szakemberekből álló versenybíróság fogja elbírálni, amelynek tagjait a mindenkori aktuális versenyesemény kiírásában ismertetjük.A Hackathon partnerek személye a Weboldalon, a reklámanyagokban és a Rendezvény során nyilvánosan elérhető lesz.
    A versenybíróság tagjai a Rendezvény elején bemutatásra kerülnek.A versenybíróság valamennyi tagja széles körű tapasztalatokkal rendelkezik a csúcstechnológia és az innováció terén.A versenybíróság minden MEGOLDÁS-t kiértékel, majd kizárólagos hatáskörében, végleges döntést hoz az előzetesen kihirdetett szempontok és az azokra vonatkozó súlyozások alapján. Alapállapotban az alábbiak szerint
    
    Szempont		Súlyozás
    Ötlet			16,67%
    Üzleti model		16,67%
    Piac			16,67%
    Csapat			16,66%
    Üzleti eredmények	16,67%
    Prezentáció		16,66%
    
    A versenybíróság minden Csapat MEGOLDÁS-át oly módon értékeli, hogy minden szempontot 1-től 5-ig pontoz. A végeredmény, amely meghatározza a Csapat helyezését a Versenyben, az egyes szempontokra adott pontok súlyozott átlaga. Az a Csapat győz, amely a legmagasabb pontszámot éri el az általa fejlesztett MEGOLDÁS-al
    
    A Szervező Hackathon győztese a legmagasabb pontszámot elérő Csapat lesz. A pontokat a versenybíróság a kizárólagos határkörében ítéli oda, illetve azok alapján választja ki véglegesen és megtámadhatatlanul a győztes Csapatnak  majd a Weboldalon közzéteszik a győztes Csapat és tagjaik nevét.
    
    Díjak
    A győztes Csapatot a versenybíróság a versenykiírásban kihirdetett díjazásait kapja. 
    A díjazást a csapat együttesen kapja, annak felosztását egyedi kiosztását a Szervező nem vállalja. 
    A támogatási díjak átadásása vonatkozó jogszabályok alapján a győztesre és a díjazó félre megállapított adót, díjat, járulékot, illetéket, költséget, kötelezettséget és terhet a Szervezők, vagy a szervezők partnerei teljesítik.
     
    Szellemi tulajdon, elővásárlási jogok, felelősség, adatvédelemA Hackathon regisztrációs szakaszának teljesítésével minden jelentkező kifejezetten:
    Kijelenti, hogy a Versenyen belül megtervezésre, megalkotásra, fejlesztésre és bemutatásra kerülő ötlet/projekt eredeti, és az semmilyen módon – sem teljes egészében, sem részben – nem sérti harmadik felek szellemi vagy ipari tulajdonjogait;
    Kijelenti, hogy a MEGOLDÁS-t a Verseny keretében az adott Csapat fogja megtervezni, megalkotni és fejleszteni, úgy, hogy kötelezettséget és felelősséget vállal az MEGOLDÁS tulajdonjogainak a vonatkozó jogszabályok által kínált eszközökkel történő megóvására;
    Hozzájárul ahhoz, hogy a Szervezőt, valamint azok alkalmazottait, vezető tisztségviselőit, vezetőit, képviselőit, megbízottait és partnereit mentesíti minden olyan követeléstől, illetve megtéríti minden olyan veszteségét és/vagy kárát, amely a jelentkezőnek a Versenyen való részvételéből és/vagy bármely kapcsolódó tevékenységéből ered, illetve amely az MEGOLDÁS (részleges) átvételével és felhasználásával vagy jogellenes felhasználásával vagy birtoklásával és a díjakkal kapcsolatos;
    Tudomásul veszi és elfogadja, hogy azzal, hogy a Szervező közzéteszi az MEGOLDÁS-t a Weboldalon, egyéb nyilvános weboldalakon vagy közösségi oldalakon, az nyilvánosan láthatóvá válik, és a Szervező semmilyen felelősséget nem vállal a MEGOLDÁS, az alapjául szolgáló koncepciónak és/vagy az alapjául szolgáló koncepció esetleges fejlesztésének és megvalósításának olyan személy általi felhasználásáért és/vagy jogszerűtlen felhasználásáért, aki arról nyilvános weboldalakon és közösségi oldalakon szerzett tudomást; vállalja továbbá, hogy ezzel kapcsolatban bármilyen jogcímen, alapon és/vagy okból érvényesített bármely kártérítési és/vagy megtérítési igény alól mentesíti a Szervezőt;
    Hozzájárul, hogy a Verseny alatt tervezett, megalkotott és fejlesztett MEGOLDÁS-ról (vagy annak bármely részéről) tett nyilatkozat, illetve annak bármilyen bemutatása az adott MEGOLDÁS-nak az adott Csapat/Csapattag általi nyilvános bemutatásának/nyilvánosságra hozatalának minősül, azzal, hogy a Szervező szerepe e körben szigorúan a Verseny és a Rendezvény házigazdai szerepére korlátozódik. A Szervező semmilyen felelősséggel nem tartozik az ezen bemutatásért és az adott MEGOLDÁS (vagy annak bármely részével) kapcsolatos bármely elgondolásnak, koncepciónak, megoldásnak stb.-nek a bemutatást/nyilvánosságra hozatalt követő, bármely személy általi felhasználásáért;
    Felhatalmazza a Szervezőt arra, hogy az MEGOLDÁS-t vagy annak bármely részét, illetve bármely egyéb, a Csapatok által a Versenyen bemutatott vagy ott felhasznált (és ekként a Verseny és/vagy a Rendezvény során készített fényképeken és videókon rögzített) és szellemi tulajdonjogi védelem alatt álló anyagot nyilvánosságra hozzon (marketing- és reklámanyagokban);
    Harmadik személyekkel szemben, azonos feltételek mellett, elővásárlási /befektetési jogot biztosít a Szervező csoport bármely tagja részére a MEGOLDÁS vagy bármely részének esetleges kereskedelmi fejlesztése esetére. A Szervező csoport bármely tagja az adott Csapat írásbeli ajánlatában foglalt – legalább a kézhezvételtől számított 60 napos – határidőn belül gyakorolhatja az elővásárlási jogát. Ha a Szervező csoport bármely tagja a határidőn belül nem gyakorolja az elővásárlási jogát, úgy az adott Csapat jogosult – a Szervező-nek felajánlott feltételekkel egyező feltételek mellett – harmadik személyre ruházni a szellemi tulajdonjogait, anélkül, hogy Szervező csoport bármely tagjával szemben bármely kötelezettsége lenne. Mindazonáltal, ha az adott Csapat megszegi vagy megsérti a fenti elővásárlási jog feltételeit, akkor a Szervező csoport bármely tagja megtehet minden általa megfelelőnek ítélt jogi lépést, és követelheti minden olyan kárának megtérítését, amely az adott szabályszegéssel vagy jogsértéssel kapcsolatban vagy annak eredményeként felmerült;
    Felhatalmazza a Szervezőt arra, hogy a vonatkozó jogszabályokkal összhangban a Versennyel vagy a Rendezvénnyel kapcsolatos célból kezelje a személyes adatait (ideértve a regisztrációs lapon feltüntetett azonosító adatait, valamint a Verseny és/vagy a Rendezvény alatt a róla készített fényképeket és videókat is).
    Adatvédelem és hozzájárulásokA Szervező Hackathon-re való regisztrálással és a jelen Szabályzat elfogadásával minden jelentkező önkéntes alapon hozzájárul ahhoz, hogy a Szervező:
    Kezelje a regisztrációs szakaszban vagy a Rendezvény alatt megadott személyes adatait (ideértve különösen a regisztrációs lapon feltüntetett adatokat és az illetőről a Verseny és/vagy a Rendezvény alatt készített fényképeket és videókat is), és továbbítsa az ezen adatokat a Szervező partnereknek, valamint, hogy – 5 éves időtartamig – felhasználja az ezen adatokat marketing- és kommunikációs célokra (ideértve többek között azoknak a Weboldalon, a Szervező weboldalán vagy a Versenyt és/vagy a Rendezvényt leíró vagy hirdető anyagokban, kiadványokban és magazinokban történő megjelenítését); valamint
    Mindennemű területi és időbeli korlátozás nélkül nyilvánosságra hozzon (többek között a Weboldalon, a Szervező weboldalán vagy a Versenyt és/vagy a Rendezvényt leíró vagy hirdető anyagokban, kiadványokban és magazinokban) bármely olyan, a MEGOLDÁS-ra és egyéb szellemi tulajdonjogi védelem alatt álló anyagokra vonatkozó felvételt vagy hivatkozást, amelyet a Csapatok a Versenyen bemutattak vagy felhasználtak, és amelyek az illetőről a Verseny és/vagy a Rendezvény alatt készített fényképeken és videókon rögzítve vannak; a jelentkező kijelenti és szavatol azért, hogy joga van az említett jogot a Szervezőnek biztosítani.
    Minden jelentkező bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szervezőtől a személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti az adatai helyesbítését, zárolását vagy törlését. Ezenkívül a jelentkező tiltakozhat a személyes adatainak a Szervező általi kezelése ellen, illetve a SmartUp Communications Kft. ( Székhely: 4450 Tiszalök, Fövény u. 7. ) küldött e-mail útján egyébként visszavonhatja az adatfeldolgozáshoz adott hozzájárulását. A Szervező azonban – a jelentkező zárolásra vagy törlésre vonatkozó kérelme, tiltakozása vagy hozzájárulásának visszavonása ellenére is – kezelheti minden jelentkező személyes adatait, ha ahhoz jogos érdeke fűződik. A személyes adatokhoz fűződő jogainak a Szervező általi megsértése esetén a jelentkező az illetékes bíróságokhoz, illetve az adatvédelmi hatósághoz (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) fordulhat.
    Záró rendelkezések
    Minden jelentkező tudomásul veszi, hogy a jelen Szabályzatra a magyar jog az irányadó, illetve a Rendezvénnyel és/vagy a Versennyel, az azokhoz kapcsolódó tevékenységekkel, valamint a jelen Szabályzattal összefüggésben felmerült minden jogvita tekintetében a budapesti bíróságok rendelkeznek kizárólagos hatáskörrel és illetékességgel.
    
    Minden jelentkező kifejezetten hozzájárul, hogy (i) magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Szabályzatot; (ii) a versenybíróság döntései véglegesek és megtámadhatatlanok; és (iii) a Szervező jogosult a Rendezvényre és/vagy a Versenyre és (adott esetben) azok későbbi alkalmaira vonatkozó bármely reklámanyagban az adott Csapatnak vagy Csapattagoknak fizetett ellentételezés, illetve a jóváhagyásuk nélkül felhasználni a Csapatok által fejlesztett MEGOLDÁS-t.